Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

Η Βασίλισσα στον Θρόνο Της

.

.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Μέσα απ΄αυτές τις σελίδες που ακoλουθούν θέλω να μάθει όλος ο κόσμος για Τους Αγίους, τις Εκκλησιές και τα Μοναστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας.

Μπορείτε να μου στείλετε την Ιστορία του Ναού σας ή του Μοναστηρίου σας όπως και κάποιου τοπικού Αγίου/ας της περιοχής σας nikolaos921@yahoo.gr

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Θεσσαλονίκης
κάνετε κλικ στην φωτογραφία

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

ο Μακαριώτατος στη Θεσσαλονίκη.

"Μιλάω όταν πρέπει, όμως αν η πατρίδα μου ζητήσει να δώσω τη ζωή μου θα το κάνω" είπε ο Μακαριώτατος στην τελετή θεμελίωσης του ξενώνα φιλοξενίας συνοδών ασθενών στη Θεσσαλονίκη.


Τον ξενώνα φιλοξενίας συνοδών καρκινοπαθών που θα κατασκευαστεί στη Θεσσαλονίκη από την Εκκλησία της Ελλάδος θεμελίωσε σήμερα το πρωί ο Μακαριώτατος, παρουσία του Σεβ. Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμου, πολλών ιεραρχών και των αρχών της πόλης.

Ο ξενώνας “Θεοξένια” θα κατασκευαστεί δίπλα από το Θεαγένειο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο και το κόστος των 1,8 εκ. ευρώ θα καλυφθεί εξ ολοκλήρου από τις κεντρικές οικονομικές υπηρεσίες της Ιεράς Συνόδου. Στον ξενώνα θα μπορούν να διαμένουν οι συνοδοί των ασθενών και ασθενείς βραχείας νοσηλείας που προσέρχονται στο Θεαγένειο νοσηλευτικό ίδρυμα από διάφορες πόλεις της Βορείου Ελλάδος.

"Το σημερινό έργο έχει μία ιδιαιτερότητα. Δεν γίνεται με τη βοήθεια ανθρώπων που στηρίζουν την Εκκλησία αλλά από τον κεντρικό οικονομικό οργανισμό της που έχει καθορίσει ένα μέρος των πόρων που διαθέτει για να στηρίξει το οικοδόμημα της Εκκλησίας, να διατίθεται για τέτοιους κοινωνικούς και φιλανθρωπικούς στόχους" είπε ο Μακαριώτατος. "Έχει αδικηθεί η εικόνα της Εκκλησίας προς τα έξω" υπογράμμισε. "Το έργο όλων των μητροπόλεων είναι πλούσιο, τα ιδρύματά τους είναι πολλές φορές καλύτερα και πολλαπλάσια από εκείνα του κράτους". Και σημείωσε: "Η Εκκλησία δαπάνησε για φιλανθρωπικούς και κοινωνικούς 100 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο που πέρασε. Χάσαμε πολλές ευκαιρίες σε αυτό τον τόπο γιατί καθένας από εμάς έβαλε το εγώ του και παραμέρισε το εμείς. Αυτή την ώρα δεν έχουμε πολυτέλεια, δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς από το να συνεργαστούμε για να βοηθήσουμε αυτόν τον τόπο".

Απευθυνόμενος στον Περιφερειάρχη κ. Π. Ψωμιάδη ο Μακαριώτατος είπε, μεταξύ άλλων, τα εξής: "Μιλάω όταν πρέπει. Περισσότερο απ' όλα μετράω τα βήματά μου με πολλή διάκριση διότι στη θέση που είμαι σήμερα σκέπτομαι ότι έχω έναν προορισμό. Να κρατήσω μία ιεραρχία ενωμένη, μία ιεραρχία που να είναι οικογένεια να σέβεται ο ένας τον άλλο και να βοηθάμε για να γίνει, όχι αυτό που θα αναδείξει εμένα, αλλά αυτό που θα συγκρατήσει όλους μας. Πάνω απ' όλα αγωνίζομαι για το πως θα βοηθήσουμε να κρατήσουμε τον ιστό αυτής της κοινωνίας που τρίζει. Οι δυσκολίες είναι πολλές και μία λανθασμένη κίνηση οποιουδήποτε αρκεί για να ανάψει, να γίνει φλόγα. Δε μου λείπει το θάρρος κ. Ψωμιάδη, δεν μπορώ να πω πάρα πολλά σαν και εσάς. Όμως αν η πατρίδα μου μου ζητήσει να δώσω τη ζωή μου θα τη δώσω. Όμως άκριτα, χωρίς αιδώ δεν θα το κάνω" υπογράμμισε.









































































Το eisagios.blogspot.com αποφάσισε να μην δημοσιεύσει φωτογραφίες από την επίσκεψη του Μακαριώτατου Αρχιεπισκόπου στους ορόφους του νοσοκομείου.